Friday, May 18, 2012

Selamat Hari Guru

    ''Dengan ini saya merasmikan Hari Guru peringkat Sekolah SMK Ulu Kinta'', . Itulah kata-kata daripada Pentadbir Sekolah. Ha... sepatutnya story ni akan di type pada 16 Mei. Tapi di atas kemalasan yang berguni-guni, maka ku tangguhkan dahulu. hoho <3

Firstly,
      Lepas abis guru-guru membace perutusan, maka mulalah masa untuk para pelajar beraksi di pentas. Antara persembahan yang diadakan ialah menari dan menyanyi. Lakonan?? tahun ni takda lakonan, so kureng keseronokkannya. Tapi aktiviti sukan untuk guru-guru seronok.

 
*Inilah barisan penari zapin sekolah. cun cun dan hensem hensem belake, tapi 
akan lebih cun kalau aku ada HAHA.. 
Secondly,
      Selepas Tarian Melayu, persembahan nyanyian daripada kumpulan Puisi dan Lagu sekolah dan nyanyian daripada guru-guru. Persembahan ni tak ada gambar, video ja. Sama dengan Tarian Melayu tadi. Kamera aku sempat merakam ja. Nak tangkap gamba? tetiba bateri 'KONG' dan-dan nak kong time tu jugak. ceh !! Selok sampai umah tetiba FULL.. aneh?? gangguan makhluk kasar ke?? HAHA. wtee.. Kemudian diikuti persembahan tarian India..
 *Puisi dan Lagu


*Gang of Pantun Smk Ulu Kinta

*New Version punya tarian India. Macahlo. Masymilo. memang HOT time ni
aku rakam video pon tenggelam lagu machalow tu. Lepas tu baru rede skit

Thirtly,
      Aktiviti sukan. Aktiviti ni diambil aleh oleh pelajar Pra-U a.k.a Form6. Aktiviti yang diadakan seperti, ambil coklat dalam tepung, tiup belon beracun sampi pecah, futsal dan tuju tin. Ha.. aktiviti ni memang best. Mase cikgu-cikgu Laki main futsal, aku plak yang terlebih sorak. HAHA Last2 kalah. Cucilah mate anda dengan gambar yang ada.
FUTSAL
-antara pelajar dan guru-
Majoriti tengok futsal.




 *Ha.. Kumpulan guru. 4 guru praktikal dan 3 guru lama.

*hehe barisan belakang dan si baju kuning itu guru praktikle. 
Barisan belakang yang dok tengah tu aku gelar die cikgu HOT.
hensem. HOHOHO


TIUP BELON BERACUN
-Guru dan juga pelajar-

*Cikgu Ali. Guru paling sporthing. Bagi akula. 

TUJU TIN
-Pelajar vs Guru-
-Guru Winner-




 *Guru guru sekolah saye suka main TIN..HOHHO jangn marah ye cikgu :D


   Dengan ini, maka berakhirla story about Teacher's Day. Sorry, takdak lawak untuk entry ni. Saja nak kasi formal sikit. hoho that's All. Bye

Selamat Hari Guru
    Saya tujukan kepada :
 Guru kesayangan saya 'Mr.Koh', 
cikgu Ariff(guru kelas),
 cikgu Ali, 
Cikgu Hidir(guru praktikal)
 guru yang bakal membuat praktikal disekolah saya 
cikgu Syahrir. 
Blum apa-apa lagi aku dah panggil abang Syahrir ni cikgu. haha.
Pn. Rosmaawati

serta guru-guru yang pernah pengajar saya, sama ada guru Tadika, Taski, Sekolah rendah dan Menengah. Terima kasih cikgu <3

No comments:

Post a Comment