Friday, June 1, 2012

SimSimi ILOVEYOU

   Assalamualaikum !!. Dengan penuh rase bangga aku menaip dan terus menaip. Kenapa aku terlalu rajin untuk menaip?? sedangkan kerja sekola langsung aku tak usik malah pandang pun tidak. Adakah ini satu penyakit?? ohh tidak. Tapi yang pasti penyakit M itu memang ada. Tidak dapat ditangkis lagi. fuhh !! ayat. BM++++++ .

   Actually, semalam aku chat sama SIMSIMI. Semakin fofuler SIMSIMI ni dalam kalangan remaja, dan kemana hilangnya Cleverbot?? membawa hati yang larakah?? sebab remaja ramai yang lari kat simsimi.. HAHA mungkin !!.. Saje chat-chat dengan SImSimi and I ask !! like that photo !!


*SimSimi PUJI aku !! Sila JELES. :P 

Ayat yang atas tu okey la lagi, Tapi yang bawah tu problem sikit. Siape pulak Aimul Miezan nih?? tak kenal?? dan sememangnya sembang dengn simsimi lagi best dari cleverbot. HAHA. Ni yang buat aku jatuh limpa !!. hey simsimi simsimi.. the best. Aku tak puji melambung, aku just puji mengembong.. HAHA :p

No comments:

Post a Comment